Strona 1 z 1
Witam
Powitanie ZdzichuZ
Napisano 15 listopad 2010 - 16:27
rock & metal, praktycznie każdego typu z tej grupy. Nie mam jakiś szczególnych preferencji. Lubię OpenFM i kanał ciężkie brzmienie.
Widziałem, że pytacie o konsole, niestety nie posiadam, gram na PC głównie strategie a dla wyżycia CS 1.6
Studiuję informatykę i wykonuję drobne zlecenia na grafiki.
Co jeszcze chcecie wiedzieć?
Widziałem, że pytacie o konsole, niestety nie posiadam, gram na PC głównie strategie a dla wyżycia CS 1.6
Studiuję informatykę i wykonuję drobne zlecenia na grafiki.
Napisano 15 listopad 2010 - 19:30
Użytkownik ZdzichuZ dnia 15 listopad 2010 - 16:27 napisał
No to tak adres zamieszkania. pin twojej karty kredytowej. Pin do konta bankowego i może stan konta
A tak na serio to jakieś zwierzaki posiadasz ?
Wszy glizdy ludzkie i tasiemce i inne pasożyty się nie liczą
Napisano 15 listopad 2010 - 22:37
NA wstępie to SIEMA ofc...no a co do tego poniżej
Napisz jeżeli możesz jak długo trudnisz się komerchą. No tez jestem ciekaw jak do tego doszło jak się reklamujesz itp. Też zamierzam zacząć coś komercyjnie robić w tym kierunku, i rady się przydadzą
Pozdro
Użytkownik ZdzichuZ dnia 15 listopad 2010 - 16:27 napisał
Napisz jeżeli możesz jak długo trudnisz się komerchą. No tez jestem ciekaw jak do tego doszło jak się reklamujesz itp. Też zamierzam zacząć coś komercyjnie robić w tym kierunku, i rady się przydadzą
Pozdro

KLIK >>>>
<<<< KLIKZnasz mnie? Może choć trochę kojarzysz? Podobają Ci się moje prace?
Jeśli tak, to kliknij "łocza" : )
Napisano 15 listopad 2010 - 23:14
Zwierzaków brak, chyba że sikorki za oknem które karmię co rano się liczą 
Co do komerchy to dużego doświadczenia nie mam.
Wykonałem pare stronek (bez rewelacji) dla znajomych. Kilka za free by się zareklamować a inne za drobne wynagrodzenie też w ramach swojej reklamy. Zrobiłem projekty ulotek i wizytówek. Na tym się kończy moja komercja.